Arena Albionu - gra online - poradnik
Arena Albionu - poradnik damior wersja 2.2b2
UWAGA! Arena Albionu nie jest grą łatwą. Jest skomplikowana i bardzo trudna dla nowicjuszy. Jednakże gracze są w większości dojrzali. Nie uświadczymy tu zbytnio tz. "gim bazy", która jest blokowana przez moderatorów gry. Poza tym społeczność jest dość hermetyczna i awantury też się zdążają ;)
Spis treści:
Strategia - jak grać by przetrwać
1. Początek
2. Stolnik i dalej
3. Murgrabia
4. PŁATNOŚCI!
FAQ
1. Gdzie przechować talary?
2. Turbo sprzęt?
3. Jak naprawiać statki?
4. Problemy z wysyłaniem wiadomości pod mapką?
5. Nie wykonam zadania, co wtedy?
6. Szybsze wydobywanie surowców?
Ekonomia
1. Ceny
Mechanika
1. Poziomy i statystyki
2. Produkcja sezamków
STRATEGIA - jak grać by przetrwać
Dowiesz się jak zarabiać, piąć się w górę i jak działa system.
Początek (dla tych co nie zaczynają na Wyspie Dziewic)
(zaczynamy najlepiej W Albionie, albo zmieniamy na Albion)
Priorytety początkowe:
- przedłużenie życia powyżej 2500 tur
- poziom - Stolnik (10)
- muł/osioł
*W świątyniach można brać jałomużne dla biednych, talarki się przydadzą.
Inwestujemy talary w kożuchy i później w haremie, w porcie Zigury przedłużamy życie.
*Nieudana próba przekupstwa kończy się uwięzieniem, dlatego warto się przygotować.
**Nie przesadzamy, bo kiedy przegapimy odmłodzenie, nie raz, a kilka. To dłuugo nie pogramy TĄ postacią.
Expienie: najprostsze zadanie co ture u Rzeźnika w Psiej Wiosce. W oczekiwaniu na respawn możemy iść na parobka.
60tur x 100exp = stolnik :)
Ogólnie doba to 20 tur.
Lokalizacja PSIA WIOSKA: SOŁTYS
Zadanie
(Termin/respawn) |
Warunki
otrzymania |
Warunki
rozwiazania |
Nagroda
|
Tłuste kabanosy
(1/1)
|
nie śmierdzi
|
Wieprzowina
2ta
|
100exp
tłuste kabanosy
|
WAŻNE! Nie marnujemy pkt. rozwoju. Najlepiej rozwijamy statystyki za pomocą amuletów. W ostateczności inwestujemy w atak lub obronę. Ta zasada obowiązuje cała grę.
Jednak każdy może zrobić inaczej. Radzę jednak uważnie czytać czat i forum. Możliwe, że któryś z graczy oferuje pomoc młodym rycerzom. Z kolei, w miastach takich jak Zigura, Albion, czy Ogród, władcy są elekcyjni i przeważnie dbają a o swój elektorat. Pamiętamy jednak, nic na chama, śledzimy sytuacje i w razie czego wspominamy, że jesteśmy nowi. Inaczej możemy być niewidzialni dla starych wyjadaczy. Jeśli swoją postawą zdobędziemy uznanie u innych, jest szansa, że sami zasugerują nam pomoc. W każdym razie z dobrą ekipą będzie się grało lepiej i łatwiej.
Statystyki: nie są jeszcze priorytetem, jak możemy rozwijamy schowek, a siłę tylko 10
*Najlepiej zachować punkty rozwoju na później, staty podbijamy przedmiotami.
*Atak i Obronę zostawiamy, nie ruszamy.
Dorstar
|
Albion
|
Zigura
| |
Atak
|
koszary
| ||
Obrona
|
koszary
| ||
Siła
|
wioska
| ||
Kondycja
|
Dolne
| ||
Rany
|
Zigura
| ||
Schowek
|
Port
|
Albion jest ruchliwym miastem. Warto zastanowić się czy nie wstąpić do straży. Gdy panuje dobry władca, możemy liczyć na jego pomoc i wdzięczność za pilnowanie porządku.
Jeśli mamy dobre zaplecze to możemy zrobić dwa zadania po 1800 łącznie, dostępne tylko do poziomu stolnika, czyli Impreza u parobka kowala oraz Zasłużony Stolnik. Kolejnym zadaniem za 200 punktów doświadczenia, jest ognisko, które możemy zrobić nawet przy okazji jak ktoś już rozpali je zamiast nas. Gdy uda nam się ukończyć zadanie i mamy aktywne PP, to możemy wziąć Wiadomość dla gosposi. Polega one na dostarczeniu wiadomości do speluny w Dorstar i wykonaniu zadania Wiadomość od kapiącej za 200 i powrocie z powrotem do ogniska za kolejne 200 punktów.
Po drodze możemy wykonać podobne zadanie Wiadomość dla kata i Wiadomość od handlarki, znajdujące się na Bazarze i w Baszcie Skazańców. Więcej aktualnych zadań znajduje się w spisie zadań dostępnym na forum aa, w wątku Zadania (Questy) - nowa opcja - uwagi. ZADANIA DO WYKONANIA W GRZE ARENA ALBIONU - link z danego wątku, najlepiej jednak sprawdzać forum :)
Kolejnym miejscem na zdobycie trochę cennego doświadczenia i talarów jest arena walki. Jeśli jest na niej kilku silniejszych od nas wojowników, a im wyższy mają poziom tym lepiej. To nawet przegrywając walkę z wysokopoziomowym rycerzem dostajemy kilka lub kilkanaście punktów doświadczenia i talary. Jak mamy mało pieniędzy to stracimy część posiadanego majątku, ale za sam udział w walce dostaniemy drugie tyle lub więcej.
Stolnik i dalej
Priorytety:
- kasa
- exp
Tutaj jest trochę więcej dylematów
Statystyki: Schowek, Rany, Kondycja, Siła (atak i obrona)
Jak jest ciężko. To możemy schowek ulepszać do około 50, nie więcej. Starczy spokojnie
Początkowe zawody. Właściwie równie dobrze mogą być inne, zależy to od sytuacji i naszej strategii. Na potrzeby poradnika wybrałem, te które były w miarę blisko, w danym czasie, czyli:
Albion: myśliwy, stolarz (zaczynamy najlepiej W Albionie, albo zmieniamy na Albion) w tych zawodach surowce mamy blisko.
******Zigura: destylarz, ogrodnik (jeśli już zaczynamy w Zigurze, i nie chcemy zmieniać). Oba te zawody są podstawą ekonomii w świecie AA.
W Zigurze szukamy kluczy, za pomocą lamp.
*zawody = 1 poziom = 50 pkt. W ciągu dnia mamy 20 tur
Jeśli mamy aktywne PP i smoka nie ma. Szukamy nabywcy na smocze zęby i razem idziemy pod leże. Klient czeka, a my szukamy :) W praktyce jednak, na taką okazje możemy się nie doczekać. Smok pada szybko, tylko wtedy kiedy chcą tego i zbiorą się silni rycerze. Ogólnie odradzam, lepiej skupić się na dopieszczeniu ataku i obrony.
*UWAGA w leżu tracimy punkty ataku i obrony
Jeśli odpuszczamy sobie smoka, to podbijamy atak i obronę i wolno zdobywamy doświadczenie w lesie (to nie to co kiedyś, odradzam ex-pienie). W lesie jeśli jesteśmy dość silni uzbieramy trochę skór, rogów itp rzeczy, które sprzedajmy z zyskiem.
Podsumowując:
Zbieramy kasę na siekierę i papierowy zwój.
Doświadczenie nadal zdobywamy u rzeźnika. W między czasie parobkując. Pod koniec dnia, jeśli jesteśmy dość silni idziemy do lasu po troszkę expa i surowców. Skóry itp sprzedajemy. Na koniec ścinamy drągi i idziemy do Psiej Wioski na czeladnika u stolarza. Oczywiście przedtem sprawdzamy zadnie rzeźnika (100exp).
Co jakiś czas, odkładamy pieniądze w banku na kilku ratach.
*Tylko w miesiącu werbix, są dwa zadania w Dorstar, które możemy robić co dwie tury, po 500exp każde.
Murgrabia
W tym momencie, jeśli chcemy realizować swoje priorytety, schowek 50 nie jest wystarczający. Maksujemy. Właściwie na tym poziomie powinniśmy mieć wymaksowane rany, kondycję, schowek i siłę. Dobrze jak mamy atak i obronę równie wysoką, ale najciężej jest je ulepszać.
Doświadczenie zdobywamy na zadaniach (nie tylko u Rzeźnika!).
PAMIĘTAMY! Statystyki najlepiej podnosić w miesiącu Werbix.
1 m/c to 20 tury. Obecnie od 4 godziny do 4.
1 m/c to 20 tury. Obecnie od 4 godziny do 4.
Argosb | Miesiąc pokoju. Nikt nikogo nie może napadać, porywać,
okradać.
|
Werbix | W tym miesiącu każdy amulet wiary (np. relikwia) jest
przyjmowany
i podnosi statystyki w granicach 1‐3.
|
Soriuh
| Zwierzęta, bandyci i monstra są w tym miesiącu silniejsze.
Dotyczy monstr obudzonych w tym miesiącu.
Opcja "śmierdzenia" jest nieaktywna na Lodowcu, Wyżynie i w
Górach. |
Bertin
| Do Kur Kor można wchodzić bez Woskowej Tabliczki.
Do Dżungli można wchodzić bez Księgi Dżungli.
|
Gortid
| Miesiąc złodziei. Stopień kradzieży w tym miesiącu jest bardzo
wysoki.
Opcja "śmierdzenia" jest nieaktywna na Lodowcu, Wyżynie i w
Górach. |
Martek | Można sprzedać diadem Hipolity w osadzie Amazonek. |
Godeto | Można poszukiwać pereł i gąbek na kamienistej plaży. |
PŁATNOŚCI! jak i ocena modelu PP gry Arena Albionu.
PP, czyli Punkty Premium. Arena Albionu już nie jest, tak dostępna jak na samym początku i cała ekonomia została porozrzucana po różnych lokacjach. Do, których żeby się dostać potrzebujemy aktywnych PP. Oczywiście nie do wszystkich, ale bez nich za wiele nie zdziałamy. Ponieważ, z czasem by wzbić się na wyżyny, będziemy musieli podróżować. AA nie jest przyjazna dla tych co chcą się zabawić bez Punktów Premium, ponieważ gra jest po prostu trudna. Dlatego jeśli chcemy zajść wysoko, to sobie takowe punkty musimy zorganizować lub kupić.
100PP to jest wydatek 20 zł (1PP na dzień). 200PP to koszt 37 zł. Podsumowując, 20 zł na m/c. Aby się odmłodzić potrzebujemy 100PP i szmaragd. 1000 tur to jest 50 dni, czyli jeśli już się rozkręcimy to 200PP starczy nam na 2 miesiące zabawy. Może nawet dłużej jeśli nie będziemy mieć aktywnych PP, to 200PP może starczyć na dłużej, nawet 4 m/c. Twoja wola.
Arena Albionu w porównaniu do takiego Stronghold Kingdoms nie jest zbyt kosztowna, ale o wiele bardziej niż w League of Legends, zaawansowanym projekcie z gatunku moba.
Czy będziesz miał PP, czy nie, twoja postać będzie równie silna. Nie ma czegoś takiego jak w Stronghold Kingdoms, czy Age of Conan, gdzie gracze z kontem VIP, byli nie osiągalni dla Kowalskiego. Więcej ataków, nowe zdolności VIP, całe 3-4 drzewka VIP, z około setką potężnych umiejętności, które były aktywne TYLKO na czas trwania VIP. Z kolei konto Free było tylko mięsem dla uprzywilejowanych.
Możesz jednak być pewny, że jeśli polubisz Arene Albionu, to że gra oferuje swój specyficzny klimat i graczy, z którymi można porozmawiać i spotkać się na grillu . Nad czym cały czas aktywnie pracuje moderacja.
FAQ
1. Gdzie przechować talary?
Lichwiarz - Dolne miasto (Albion)
Jeżeli posiadasz pergaminowy zwój, możesz przechować talary. Czasami nie zwraca powierzonych pieniędzy, dlatego warto podzielić kwotę na kilka mniejszych kwot. Jeżeli odbierzesz talary przed czasem, stracisz 5% wpłaconej kwoty.
Zysk: 20 tur (0%), 140 tur (1%), 280 tur (2%), 560 tur (5%), 1120 tur(11%)
Onsen - Archipelag Imoto
Możesz tutaj ukryć swoje talary pod kamieniem. Musisz posiadać kamień.
Niestety istnieje niebezpieczeństwo, że już ich nie odzyskasz.
Domostwo Soruna - Dzielnica 1000 rzemiosł
(Parhas>>Dżungla>>Dzielnica 1000 Rzemiosł>>Dzielnica 1000 rzemiosł)
(Parhas>>Dżungla>>Dzielnica 1000 Rzemiosł>>Dzielnica 1000 rzemiosł)
Jeżeli posiadasz pergamin, możesz zakupić jednostkę ochrony inflacyjnej, której kwota zależy od inflacji. Możesz sprzedać zakupione jednostki, ale za kwotę nie większą niż zgromadzony kapitał ochronny.
Magazyny
Jeżeli posiadasz pergamin, możesz wystawić ogłoszenie, musisz posiadać przy sobie tyle talarów, za ile dany przedmiot chcesz kupić plus 10 % tej kwoty. Ogłoszenie to widnieje 100 tur. Jeśli w tym czasie nie zostanie ono zrealizowane, tracisz wpłaconą kwotę. Masz również możliwość wycofania danego ogłoszenia, jednakże otrzymasz o 10% mniej wpłacanych talarów.
Jeżeli posiadasz pergamin, możesz wystawić ogłoszenie, musisz posiadać przy sobie tyle talarów, za ile dany przedmiot chcesz kupić plus 10 % tej kwoty. Ogłoszenie to widnieje 100 tur. Jeśli w tym czasie nie zostanie ono zrealizowane, tracisz wpłaconą kwotę. Masz również możliwość wycofania danego ogłoszenia, jednakże otrzymasz o 10% mniej wpłacanych talarów.
Czyli wystawiamy ogłoszenie po śmiesznych cenach :P
2. Turbo sprzęt?
Przykład
Kwarcowa tarcza, obrona 117.
Zwykłe ulepszenie z siarką 117+117 (zmaksowana x2).
Turbo ulepszenie z flakami monstrów 117+351 (zmaksowana x3).
Turbo ulepszenie z flakami monstrów 117+351 (zmaksowana x3).
W przypadku kwarcówek rogowymi skórami z Xango.
3. Jak naprawiać statki?
Latarnia - Dorostar
Można naprawiać statki, jeden zestaw naprawia od 900 do 1900 punktów wytrzymałości.
Koszt naprawy: 10 x deska, 5 x smoła, 2 x płótno + talary.
Statek traci punkty wytrzymałości:
1/tura,
2x tury rejsu.
Statek traci punkty wytrzymałości:
1/tura,
2x tury rejsu.
4. Problemy z wysyłaniem wiadomości pod mapką?
Raz napisanej wiadomości pod mapką nie można wysłać drugi raz z powodu ochrony antyspamowej.
Kiedy już problemy z pisaniem są zbyt duże, to jedynie wyczyszczenie historii przeglądarki, resetuje ochronę.
Wtedy otrzymujemy ujemne punkty np. Porażka zadania: Wytrwały strażnik królewski
-20 doświadczenia
Przytrzymujemy klawisz Enter i nie puszczamy dopóki nie skończymy klikać przycisku z prędkością trzepotu skrzydeł kolibra. Jeśli mamy klawiaturę NumLock to możemy korzystać z taśmy lub słoika :)
5. Nie wykonam zadania, co wtedy?
Wtedy otrzymujemy ujemne punkty np. Porażka zadania: Wytrwały strażnik królewski
-20 doświadczenia
6. Szybsze wydobywanie surowców?
Przytrzymujemy klawisz Enter i nie puszczamy dopóki nie skończymy klikać przycisku z prędkością trzepotu skrzydeł kolibra. Jeśli mamy klawiaturę NumLock to możemy korzystać z taśmy lub słoika :)
Ekonomia
Informacje handlowe ze świata areny albionu
Ceny
Orientacyjne, sensowne i opłacalne, zależne od monstrów, graczy itp., żadne minimalne, ani maksymalne.
-- PP 100-130-165-200k
1) Uzbrojenie
Sprzęt 0 ko!
Sprzęt 0 ko!
NARAMIENNIK:
-- Skórzany Naramiennik 7-10k
NAGOLENNIK:
-- Skórzany Nagolennik 7-10k
TARCZA:
-- Skórzana Tarcza 17-30k
NARAMIENNIK:
-- Pirytowy Naramiennik (max) 2-4mln
-- Antyczny Naramiennik Trojański (max) 12mln
-- Antyczny Naramiennik Trojański (max) 12mln
NAGOLENNIK:
-- Pirytowy Nagolennik (max) 2-4mln
-- Smoczy Nagolennik (max) 10mln
-- Smoczy Nagolennik (max) 10mln
TARCZA
-- Kwarcowa Tarcza (max) 3mln
-- Antyczna Tarcza Achajska (max) 2-3mln
-- Kwarcowa Tarcza (max) 3mln
-- Antyczna Tarcza Achajska (max) 2-3mln
NAPIERŚNIK
-- Smoczy Napierśnik (max) 50mln
-- Kirys Zmory (max) 220mln
HEŁM
-- Antyczny Hełm Achajski (max) 2-3mln
BROŃ JEDNORĘCZNA
-- Pati Kali (max) 180-200mln
BROŃ DWURĘCZNA
-- Antyczny Trójząb Trojański (max) 6mln
-- Antyczny Wielki Topór Achajski (max) 8mln
-- Smoczy Napierśnik (max) 50mln
-- Kirys Zmory (max) 220mln
HEŁM
-- Antyczny Hełm Achajski (max) 2-3mln
BROŃ JEDNORĘCZNA
-- Pati Kali (max) 180-200mln
BROŃ DWURĘCZNA
-- Antyczny Trójząb Trojański (max) 6mln
-- Antyczny Wielki Topór Achajski (max) 8mln
2) Surowce
POZYSKANE:
-- Skóra 500ta-1k
-- Rogi 1-2k
-- Odchody 200ta-1k
-- Szmaragd 300-500k
-- Futerko 1-2k
-- Pióro 5-8k
WYTWORZONE:
-- Bukłak 1-2k
-- Woda 1-2k
-- Beczka 10-15k
-- Proszek z Rogów 20-25k lub 9szt 1PP
-- Deska 3-5k
-- Kołczan Skórzany 10-20k
-- Dzban 6-10k
-- Sznurek 1-5k
-- Wielkanocne Jajo Zająca 2PP
-- Worek 2-4k
ZDOBYTE:
-- Flaki z monstrów 4mln szt.
-- Worek 2-4k
ZDOBYTE:
-- Flaki z monstrów 4mln szt.
3) Mikstury
UŻYWKI:
-- Grzyby Halucynogenne 8-10-25k
-- Jagody Halucynogenne 7-20k
-- Wino 40-80k
-- Piwo 20-40k
-- Poświęcone Mleko 6-15k
WZMACNIACZE:
-- Beczka Śledzi 15-25k
-- Worek Szprot 11-15k
-- Olej Spermacetowy 350k
-- Herbaciany Wywar 80k
-- Ekstrakt z Pędów Bambusa 7-15k
-- Poświęcone Mleko 6-15k
WZMACNIACZE:
-- Beczka Śledzi 15-25k
-- Worek Szprot 11-15k
-- Olej Spermacetowy 350k
-- Herbaciany Wywar 80k
-- Ekstrakt z Pędów Bambusa 7-15k
4) Narzędzia
-- Siekiera 20-40k
-- Igła 800ta
-- Motyka 1,5k
-- Wędka 5-10k
-- Gliniana Kadź 40-60k
-- Zwierciadło 9-15k
-- Gliniana Kadź 40-60k
-- Zwierciadło 9-15k
STATKI:
-- Katamaran 700k-1,5M
KSIĘGI
-- Księga Inwentarzu 600k-1mln
-- Księga Monstrów 600k-1mln
KSIĘGI
-- Księga Inwentarzu 600k-1mln
-- Księga Monstrów 600k-1mln
5) Amulety
-- Relikwia Świętego 1-10k
-- Kryształowa Czaszka 50mln
6) Pokarm i leki
-- Sezamki 90-200k
Mechanika
-- Kryształowa Czaszka 50mln
6) Pokarm i leki
-- Sezamki 90-200k
Mechanika
Zbiorowisko różnych informacji przydatnych w dalszej rozgrywce i liczeniu.
Poziomy i statystyki
lvl
|
exp
|
pkt
|
A/O
|
siła
|
ko/ra/sc
| |
1
|
Giermek
|
0
|
3
|
10
|
5
|
15
|
2
|
Paź
|
50
|
5
|
20
|
10
|
30
|
3
|
Knecht
|
150
|
6
|
30
|
15
|
45
|
4
|
Szlachcic
|
500
|
6
|
40
|
20
|
60
|
5
|
Ochmistrz
|
1 k
|
6
|
50
|
25
|
75
|
6
|
Regimentarz
|
1,5 k
|
7
|
60
|
30
|
90
|
7
|
Bojar
|
2,5 k
|
7
|
70
|
35
|
105
|
8
|
Szafarz
|
3,5 k
|
7
|
80
|
40
|
120
|
9
|
Podstoli
|
4,5 k
|
8
|
90
|
45
|
135
|
10
|
Stolnik
|
6 k
|
8
|
100
|
50
|
150
|
11
|
Graf
|
7,5 k
|
8
|
110
|
55
|
165
|
12
|
Podkomorzy
|
9 k
|
9
|
120
|
60
|
180
|
13
|
Baronet
|
11 k
|
9
|
130
|
65
|
195
|
14
|
Baron
|
13 k
|
9
|
140
|
70
|
210
|
15
|
Murgrabia
|
15 k
|
10
|
150
|
75
|
225
|
16
|
Wicehrabia
|
18 k
|
10
|
160
|
80
|
240
|
17 |
Hrabia
|
21 k
|
10
|
170
|
85
|
255
|
18
|
Par
|
24 k
|
11
|
180
|
90
|
270
|
19
|
Lord
|
29 k
|
11
|
190
|
95
|
285
|
20
|
Podskarbi
|
34 k
|
11
|
200
|
100
|
300
|
21
|
Podkanclerzy
|
39 k
|
12
|
210
|
105
|
315
|
22
|
Kanclerz
|
47 k
|
12
|
220
|
110
|
330
|
23
|
Markiz
|
55 k
|
12
|
230
|
115
|
345
|
24
|
Kasztelan
|
63 k
|
13
|
240
|
120
|
360
|
25
|
Szambelan
|
75 k
|
13
|
250
|
125
|
375
|
26
|
Podwojewoda
|
87 k
|
13
|
260
|
130
|
390
|
27
|
Wojewoda
|
106 k
|
14
|
270
|
135
|
405
|
28
|
Konstabl
|
125 k
|
14
|
280
|
140
|
420
|
29
|
Namiestnik
|
150 k
|
14
|
290
|
145
|
435
|
30
|
Gubernator
|
175 k
|
15
|
300
|
150
|
450
|
31
|
Diuk
|
210 k
|
15
|
310
|
155
|
465
|
32
|
Kniaź
|
250 k
|
15
|
320
|
160
|
480
|
33
|
Książę
|
300 k
|
16
|
330
|
165
|
495
|
34
|
Arcyksiążę
|
500 k
|
16
|
340
|
170
|
510
|
35
|
Natchniony
|
1 k k
|
16
|
350
|
175
|
525
|
36
|
Krwawic
|
1,5 kk
|
17
|
360
|
180
|
540
|
37
|
Cierpliwiec
|
2 kk
|
17
|
370
|
185
|
555
|
38
|
Tytanus
|
2 kk
|
17
|
380
|
190
|
570
|
39
|
Aquagigantus
|
3 kk
|
18
|
390
|
195
|
585
|
40
|
Terragigantus
|
3,5 kk
|
18
|
400
|
200
|
600
|
41
|
Aergigantus
|
4 kk
|
18
|
410
|
205
|
615
|
42
|
Ignisgigantus
|
4,5 kk
|
19
|
420
|
210
|
630
|
43
| ||||||
44
| ||||||
45
|
Produkcja sezamków
SEZAMKI |
Trasa podróży: 1) Zigura>>Parhas (Południowy wschód)>>Sawanna Pikolów>>Trawiasta Równina; 2) KurKor>>Parhas (Południowy wschód)>>Sawanna Pikolów>>Trawiasta Równina |
Surowce: 2 x sezam 1 x pszczeli plaster 1 x opłatek 10 talarów |
Zawód: 2 poziom ogrodnika |
SEZAM |
Trasa podróży: 1) Zigura>>Parhas (Południowy wschód)>>Dżungla (księga Dżungli)>>Plantacja Kiszar; 2) KurKor>>Parhas (Południowy wschód)>>Dżungla (księga Dżungli)>>Plantacja Kiszar |
Surowce: 1 x odchody 4 talary |
Zawód: 2 poziom ogrodnika |
PSZCZELI PLASTER |
Trasa podróży: 1) Dorstar>>Ogród (Kontynent północny)>>Tajga Rosłana>>Puszcza Loris>>Barcie; 2) KurKor (łódka/tratwa)>>Archipelag Imoto (łódka/tratwa)>>Hardron (list żelazny)>>Puszcza Loris>>Barcie |
Surowce: dymiarka |
Zawód: brak |
OPŁATEK |
Trasa podróży: 1) Dorstar>>Ogród (Kontynent północny)>>Tajga Rosłana>>Monastyr |
Surowce: 2 x ziarno 1 x woda 5 talarów |
Zawód: 2 poziom w zawodzie mnich |
ZIARNO |
Trasa podróży: * |
Surowce: 1 x odchody 2 talary |
Zawód: * |
BUKŁAK/WODA |
Trasa podróży: * |
Surowce: 1 x skóra 2 talary |
Zawód: * |
PODSUMOWANIE 1 sezamek |
2 x sezam = 2 x odchody + 8 ta 1 x pszczeli plaster 1 x opłatek = 2 x ziarno + 1 x woda + 5 ta = 2 x odchody + 4 ta + 1 x skóra + 2 ta 1 x produkcja sezamków + 10 talarów ŁĄCZNY KOSZT JEDNEGO SEZAMKA = 4 x odchody + 1 x skóra + 1 x pszczeli plaster + 29 ta |